wtorek, 6 stycznia 2015

Witam

Witam serdecznie,
jestem studentką studiów magisterskich na kierunku Dietetyka oraz studiów licencjackich na kierunku Kosmetologia, a także od 6 lat pracuje jako animator zabaw dziecięcych.
Dzieci są moją pasją i moje serce krwawi gdy widzę coraz większy odsetek nadwagi i otyłości wśród nich. Ich mizerną aktywność fizyczna, coraz częstsze zwolnienia z W-Fu oraz maluchy które przesiadują całe dnie przed ekranem komputera lub telewizora.
Z drugiej strony wśród nastolatków, zwłaszcza młodych dziewcząt drastycznie wzrasta odsetek zachorowań na zaburzenia odżywiania. Głównie są to: anoreksja i bulimia ale występują także mniej znane: zaburzenia kompulsywno-obsesyjne, syndrom pica i inne.
Mój blog powstaje z myślą o rodzicach. Chcę wspierać Was w problemach żywienia waszych dzieci. Chciałabym pokierować Was tak abyście wiedzieli co jest dobre dla nich a co nie, jak radzić sobie z istniejącymi problemami.
Pragnę wesprzeć rodziców walczących o każdy kęs ich chorej na anoreksję córki lub małego niejadka, a także tych którzy najchętniej ukryli by jedzenie przed dzieckiem z powodu jego nadmiernego apetytu.
Jestem otwarta na wasze pytania, sugestie tematów jakie chcielibyście poruszyć. Proszę o komentarze i opinie. Zapraszam Was po porady oraz do uczestniczenia w życiu strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz